Az online workshop tervezett témái:
- Biztonság és érintésmentes infrastruktúra az irodában
- Az irodai nyomtatók távoli elérése
- Hatékony irodai munkavégzés: az irodai nyomtatók optimális kihasználása azon a napon, amikor az irodában tartózkodunk
- Mobilról történő nyomtatás
- Applikációk
Szeretettel várjuk, amennyiben
- a tervei között szerepel irodai multifunkcionális nyomtató beszerzése és tanácsot szeretne kérni;
- cégként érdekelt abban, hogy a munkatársai az irodai nyomtató használata során is biztonságban érezzék magukat;
- számít Önnek, hogy a munkatársai az értékteremtő feladatokra koncentráljanak, ne a háttér-munkálatok vigyék el az idejüket;
- érdekli Önt, hogyan tud a berendezéseken és szoftvereken keresztül hatékonyság-növekedést elérni;
- nyitott a modern megoldásokra;
- szeretne tapasztalatot cserélni.
Kiket várunk?
Örömmel látunk minden kedves kollégát a menedzsment, az IT, a beszerzés, a HR, a pénzügy, a back-office, a logisztika és a gyártás területéről is.
A workshop Skype-on kerül megtartásra.
Regisztráció: A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A rendezvényen való részvétel nem kötelez semmiféle vásárlásra.
Időpont: 2020. október 1. csütörtök 9:30
R.S.V.P: Megtisztelő jelenlétére feltétlenül számítunk, részvételi szándékát kérjük, hogy szeptember 29-én, kedden 15:00-ig jelezze: marketing@copygeneral.hu. Köszönjük.